Passengers – Movie Review w/ Doug Walker – Chris Stuckmann

Chris Stuckmann and Doug Walker review Passengers.

//Taboola Area

About ChrisStuckmann

Quick, funny reviews of movies and games, new and old.

Leave a Reply

12 Comments on "Passengers – Movie Review w/ Doug Walker – Chris Stuckmann"

mr grump
Guest

Hmm…what could that review be?

Vegapunk
Guest

Huh… Titanic in space…

TragicGuineaPig
Guest

Please tell me there’s no rapping dog!

Alfje17
Guest

No, but there’s a rapping shark with backing clams and a rapping toy 😉

Olddog
Guest

Well there’s something you should know, so I’m gonna tell you so…

TragicGuineaPig
Guest

So when are we going to see the NC-HP crossover?

You know what this movie desperately needed? A giant talking tree and a machine-gun toting raccoon.

happymel
Guest

Crossover (technically Pt 1)? Sweet. ^.^ Yeah, this never appealed to me since it was marketed as a space romance. If it was marketed as an action movie with these actors, I would totally be on board to see it. *sigh*

AlexTrusk
Guest

Well, it actually IS just a space romance… I pesonally liked it…

Legal_Assassin
Guest

I heard about the twist and it… pretty much killed any desire for me to see this movie. Because UGH!

starfall42
Guest

Brad/Cinema Snob has a spoiler review up. And yeah… Ew. As he mentioned (he’s read the original script) it works better as a horror movie rather than a semi-romantic movie.

jennaisageek
Guest

The trailers looked interesting but I mostly thought it was going to be them separated for a long period then finding out there was another person awake.. I dunno

TragicGuineaPig
Guest

Here’s another thing that could possibly salvage it:

If they happened to meet two spiky-hared blonde kids named Knives and Vash.

wpDiscuz